Jakie kosmetyki przywieźć z Cypru????


Często w statystykach widzę zapytanie o kosmetyki z Cypru/Grecji, pojawiają się również pytania w komentarzach co można przywieźć z wakacji an Cyprze. Postanowiłam więc zrobić mały przewodnik na ten temat.

Generalnie rzecz biorąc wybór kosmetyków czy to kolorowych czy do pielęgnacji na Cyprze jest bardzo, bardzo ograniczony. Dlatego też zawsze wracając z Polski moje walizki są w połowie wypchane produktami kosmetycznymi. Większość ciekawych i może niedostępnych w Polsce kosmetyków pochodzi z Grecji albo z Izraela.

 Na co warto zwrócić uwagę?

Apivita – naturalne kosmetyki z Grecji, polecam zwlaszcza wszelkie produkty do pielęgnacji cery, nie polecam produktów do włosów. Dostępne w Debenhams i aptekach. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

Korres – wysokiej jakości kosmetyki naturalne, pielęgnacyjne jak i kolorowe, pochodzące z Grecji, dosyć drogie (ale w przeliczeniu i tak tańsze niż w polskiej Sephorze). Dostepne w Debenhams, Beautyline oraz w aptekach. Więcej informacji TUTAJ.

Erre due – greckie kosmetyki kolorowe, w bardzo przystępnych jak na Cypr cenach, duża gama kolorystyczna lakierów do paznokci, do kupienia w Debenhams i aptekach. Więcej informacji TUTAJ.

Ahava – kosmetyki z aktywnymi minerałami z Morza Martwego pochodzące z Izraela. Dosyć drogie, do kupienia w Debenhams i aptekach. Więcej informacji TUTAJ.

Bioten – marka pochodzi z Francji, ale działa głownie na półwyspie Bałkański. Ma w swoim asortymencie bardzo fajne, w miarę naturalne, wolne od parabenów kosmetyki pielęgnacyjne. Najlepsze są w nich niezwykle przystępne ceny. Kupić je można w supermarketach np. Debenhams, Alpha Mega, E&S... Więcej informacji TUTAJ.

Poza tym obowiązkowo zwróćcie uwagę na gazety – greckie wydania Elle czy Cosmopolitan zawsze mają ciekawe dodatki, np lakiery Essie, olejki do włosów Kerastes, kredka do oczu YSL itp


Dajcie znać czy miałyście styczność z którąś z powyższych marek. I koniecznie jeśli wrócicie z wakacji z Hellady lub wyspy Afrodyty podzielcie się swoimi zdobyczami kosmetycznymi!

16 komentarzy:

  1. Z tego co mi wiadomo kosmetyki Ahava można kupić w Super-Pharm, ale niestety ceny są dość wysokie. Reszty zupełnie nie kojarzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzialam ze Ahava jest dostepna w PL. Ceny na Cyprze tez sa wyskokie, ale ponoc o calkiem dobre kosmetyki.

      Usuń
  2. Z Korres mi sie cos marzy;)
    Z Ahavy mialam pare rzeczy,niestety Bioten jest dosc ciezko dostepny we Francji.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Korres polecam cala serie z magnolia i maseczke jogurtowa i maselka... i ja mam ochote wyprobowac wiecej:)

      Dziwne, ze Francuska firma Bioten jest trudno dostepna w kraju produkcji.

      Usuń
  3. Korres <3

    Ps/ Kochana przepraszam ze nie odpisuje ale nie mam nic na koncie. U nas gites malinka. Widze ze z parapetowki nici :/ A szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz sie martwilam.... dobrze, ze wszystko ok.

      No niestety, bardzo szkoda:[

      Usuń
  4. Ciekawy post, może akurat ktoś się wybierze na wakacje na Cypr i przyda mu się ta notka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny wpis :) Zawsze przed wyjazdem gdzieś sprawdzam jakie kosmetyki warto kupić. Miałam styczność z marką Apivita i Korres - właśnie w Grecji (http://majtkirambo.blogspot.com/2012/07/zakupy-kosmetyczne-z-grecji.html). Dodałabym jeszcze do tej listy naturalne mydła, ale koniecznie trzeba patrzeć na skład, ponieważ zdarza się często, że to ładnie zapakowane, sprawiające wrażenie super naturalnych wcale takie nie są, a te bardziej niepozorne mają lepsze składy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastaniawialam sie, czy napisac o tych naturalnych myddelkach, ale szczerze mowiac wiekszosc z nich to pic na wode. Zwlaszcza nalezy sie wystrzegac super oliwkowych mydel ze sklepikow z pamiatkami.

      Usuń
  6. znam jedynie Korres :>
    A Mythos to nie z Grecji? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie miałam styczności z tymi markami kosmetycznymi :(( Nigdy nie byłam na Cyprze :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny przewodnik. Korres rzucił mi się w oczy na kilku blogach i to chyba za tą marką bym się oglądała będąc (może kiedyś) w tych rejonach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam przywozić nowości z wakacji, niestety póki co Cypru odwiedzić nie planuję- ale wkrótce Prowansja i Toskania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również miałam okazję być na Cyprze, ale jakoś nie przywoziłam żadnych kosmetyków. Jestem przekonana, że bardzo fajne są kosmetyki do ciała z https://eveline.pl/cialo i jak najbardziej chętnie je używam. W końcu każda z nas zapewne lubi o siebie dbać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger